pz38_gázkar2

... és így lehet összerakni a martásból, a
pz38_gázkar2
... és így lehet összerakni a martásból, a'la Tristar. Ebben az esetben csak a két fogantyút kell felhasználni a műanyag alkatrészről.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
pz38_dobozkep
pz38_dobozkep
pz38_dragoncard
pz38_dragoncard
pz38_keretek
pz38_keretek
pz38_maratas
pz38_maratas
pz38_matrica
pz38_matrica
pz38_magitrack
pz38_magitrack
pz38_festes1

A német járműveken a toronyszámokat sötétkékkel nyomták a festési útmutatóban, a szürketónusú képen nem látszanak, de a matricaíven láthatók.
pz38_festes1
pz38_festes2

Az összeállítási útmutató a szokásosnál jóval nagyobb, egyszerűen nem fért be a szkennerbe, ezért nem töltöttem fel teljes egészében.
pz38_festes2
pz38_test
pz38_test
pz38_keret1
pz38_keret1
pz38_keret2
pz38_keret2
pz38_keret3
pz38_keret3
pz38_valtomu
pz38_valtomu
pz38_gázkar

Ez az eredeti, műanyag váltókar...
pz38_gázkar
pz38_gázkar2

... és így lehet összerakni a martásból, a
pz38_gázkar2
pz38_keret4
pz38_keret4
pz38_keret5
pz38_keret5
pz38_keret6
pz38_keret6
pz38_torony
pz38_torony
pz38_futomu1
pz38_futomu1
pz38_futomu2
pz38_futomu2