az alváz 

Alap színnek a fényes feketét választottam. Jobban szeretem a fényes feketét, mert utána matt lakkal lefújva egy olyasmi félfényes színt kapunk, amilyen a valódi.
az alváz
Alap színnek a fényes feketét választottam. Jobban szeretem a fényes feketét, mert utána matt lakkal lefújva egy olyasmi félfényes színt kapunk, amilyen a valódi.
Előző kép Vissza Tovább Következő kép
alváz1

Az alvázat bevezetékeztem, az üzemanyag tartályok rögzítőit magam készítettem.
alváz1
alváz 2
alváz 2
hátsó híd
hátsó híd
motor váltó szekció

A motorblokk egy öregebb Detroit Diesel. Jópofa darab, nem volt vele sok gond, és legalább más mint a megszokottak.
motor váltó szekci...
motor felülről
motor felülről
az alváz 

Alap színnek a fényes feketét választottam. Jobban szeretem a fényes feketét, mert utána matt lakkal lefújva egy olyasmi félfényes színt kapunk, amilyen a valódi.
az alváz
Fülke alja

A fülke alját is feljavítottam egykicsit.
Fülke alja
motor váltó szekció

Festés és az első rozsdásítás után.
motor váltó szekci...
Az űlések

Alapozás után művész olajjal átkentem és visszatöröltem. Utána egy réteg lakk, szerintem nagyon mutatós lett.
Az űlések
Kabin

A  kabin 3 féle kékkel lett lefújva. Itt még az első festés után.
Kabin
Kabin szemből

Már helyén van a hütő rács.
Kabin szemből
A fülke oldaltról
A fülke oldaltról
Az alváz

Itt már lábra állt a gép.
Az alváz
Alváz 2

Felülnézet
Alváz 2
sárvédő

Nem tetszettek a műanyag sárvédők, ezért matt öntapadó fóliából, sztirolból, és KFS csavarfejekből csináltam újat. Szöszmötölős meló volt, de megérte!
sárvéd
Kipuff

Készülőben a kipuffogó.
Kipuff
Kész
Kész
kész 2
kész 2
kész 3

Itt jobban látszik az új, saját kipuff
kész 3
Kész 4

Hátul nézetből
Kész 4