A futóműaknák is javításra, illetve hát kialakításra szorultak
A futóműaknák is javításra, illetve hát kialakításra szorultak

Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Nézzük, miből élünk
Nézzük, miből él...
Egy nyers kilépőél

Jó 1 mm volt az anyagvastagság, talán még több is
Egy nyers kilépőé...
Előtte, utána

Balra egy gyári, jobbra egy már lecsiszolt vízszintes vezérsík.
Előtte, utána
A helyére férni nem akaro ülés
A helyére férni...
Belső, újraszabva
Belső, újraszabva
A futóműaknák is javításra, illetve hát kialakításra szorultak
A futóműaknák is...
A lefestett apróságok
A lefestett aprósá...
Összeragasztott törzs

Meglepő módon a törzsfelek egészen jól illeszkedtek.
Az orrnál azért voltak problémák.
Összeragasztott tö...
Így azért egész elfogadható lett a kabin
Így azért egész...
Vessünk még egy pillantást az ülésekre
Vessünk még egy...
A vákuumhúzott kabintető

A vákuumhúzott kabintető és egy takaros lépcső a szárnytőnél
A vákuumhúzott...
Lépcső!
Lépcs
Szárny-törzs csatlakozás

A legproblémásabb rész a szárny és a törzs csatlakozása volt, itt lehetett mit tömíteni.
illetve a törzsféklap. Nos, ez annyira vacak volt, hogy inkább kiöntöttem a helyét.
Szárny-törzs...
Illeszkedés, még mindig

Szóval nézze csak meg mindenki, szembesüljetek!
Illeszkedés, még...
Itt már ráfordultam a célegyenesre
Itt már rá...