Az Eduard a jobb oldali lajstromjelzést ennek a képnek megfelelően kissé kopott állapotban adja
Az Eduard a jobb oldali lajstromjelzést ennek a képnek megfelelően kissé kopott állapotban adja

Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Sajnos a kabintető nyitott pozíciójával az Eduard szarvashibát vétett
Sajnos a kabintető...
A gép eredetije James B. Tapp századparancsnokkal, a pilótával
A gép eredetije...
Az Eduard a jobb oldali lajstromjelzést ennek a képnek megfelelően kissé kopott állapotban adja
Az Eduard a jobb...
A fémfelületek fényét olajfestékes koszolással csökkentettem
A fémfelületek fé...
Meglepően nagy a Mustang profilja

A fülketető mögött láthatók az "Uncle Dog" fából készült ikerantánnái.
Meglepően nagy a...
A féklapra látványos mintát rajzolnak a szegecssorok
A féklapra látvá...
A leszállófényszóróhoz hasonló apróságok sokat dobnak az összképen
A leszállófénysz...
Az intercooler ajtaja teljesen nyitott állapotban került felragasztásra
Az intercooler...
A lapított, műgyanta kerekek az Iwo Jima-s készletből származnak
A lapított, mű...
A kipufogókat övező panel gunmetal színt kapott, mögötte a kígyófejes századjelvény
A kipufogókat övez...
A szárnyak szegecseit a lamináris áramlás érdekében tömítették
A szárnyak...
Elkészítettem a futóakna és a futószárak kábelezését is
Elkészítettem a...
Nem is lenne igazi a klub, ha nem járna hozzá egyedi mintás pilóta bőrdzseki is...
Nem is lenne igazi a...
Az Uncle Dog navigációs renszer használatát tanulni kellett

A legegyszerűbben úgy lehetett ezt megoldani, hogy egy nagyméretű 165 gallonos póttankból egyedi trénert alakítottak ki: felkerültek rá a jellegzetes fa ikerantennák és bele lett építve az egész navigációs rendszer. Így a pilóta a földön is el tudta sajátítani a használatát. Ez a konkrét példány a 458. századé volt, felfestésre került rá egy miniatűr felségjel, a század sorszáma és gépeiknek egyedi kék-fehér csíkozású farokrésze, illetve az orra az "Uncle Dog" felirat is.
Az Uncle Dog navigá...