Áramlásrontó lapok és a függőleges vezérsík

Itt jól látható a lógásuk a felhajtott szárnynál, valamint a vezérsík tetejének emelkedő íve.
Áramlásrontó lapok és a függőleges vezérsík
Itt jól látható a lógásuk a felhajtott szárnynál, valamint a vezérsík tetejének emelkedő íve.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Trumpeter A-6E
Trumpeter A-6E
A régi féklapok alatti területek bal és jobb oldalról

Ezek az (E) típusváltozatról készült fotók!
A régi féklapok...
Áramlásrontó lapok és a függőleges vezérsík

Itt jól látható a lógásuk a felhajtott szárnynál, valamint a vezérsík tetejének emelkedő íve.
Áramlásrontó...
Beömlők és a MER bombazárak

Ilyen a beömlők kissé lapított alakja, valamint látható, hogy a MER tartókról hiányoznak a bombák a főfutóakna ajtóinak nyitása miatt.
Beömlők és a MER...
Hiányzó alkatrészek

A főfutóakna kisebb ajtaja alatti terület.
Hiányzó alkatré...
Kabintető

Így néz ki a kabintető dupla íve.
Kabintet
(J) átlátszó öntőkeret 

A kabintető szép vékony, de a felső íve szinte teljesen egyenes. A szélvédő is ehhez illeszkedik.
(J) átlátszó önt...
(E) öntőkeret

Szépek a kiömlők, csak kár, hogy lezártak.
Az orrfutóakna alkatrészei jól sikerültek, csakúgy, mint a futószárak.
A kabinbelső részletei is szépen látszódnak, kivéve a műszereket. Ezek sajnos csak matricák.
(E) öntőkeret
(A) öntőkeret

Nagyon szépek a törzs felületének részletei.
(A) öntőkeret
(C) öntőkeret

Magasságok és mélységek.
(C) öntőkeret
(H) öntőkeret X2

6 darab Mk.81-es bomba, ami valójában 12. A közelségi gyújtók nem teszik őket Mk.82-essé, mivel kisebbek. Itt az építési rajz nagyot téved!
A 8 darab Mk.20-as viszont jó lett.
(H) öntőkeret X2
(G) öntőkeret X2

A GBU-8 használhatatlan.
A többi alkatrész jól sikerült,de a Mk.117-es bombát nem ajánlom az E típusra.
(G) öntőkeret X2
(F) öntőkeret

Nagyon szép az alkatrészek részletezettsége.
(F) öntőkeret
(D) öntőkeret

Bárcsak minden ennyire szépen kidolgozott lenne.
(D) öntőkeret