|
| 1501 - Caslav, 1994 |
|
| 1501 - a sorban... |
|
| A 1501 száll fel -... |
|
| 1501 - még eredeti... |
|
| 1625 - még fekete... |
|
| 1501 - terepfesté... |
|
| 1824 - Caslav 1994 |
|
| 1704 - Caslav, 1994 |
|
| 1625 rendszerpróbá... |
|
| 1903 ún. rácsos... |
|
| 1919 fekete-fehér... |
|
| 1919 |
|
| 1920 D típusú kont... |
|
| 1921 felderítő... |
|
| 1921 oldalszámú... |
|
| 1921 R típusú kont... |
|
| 1921-es 21R... |
|
| 1921 - 47. pzlp,... |
|
| 1922 immár Szlová... |
|
| 1923 repülés kö... |
|
| 2101 előkészíté... |
|
| 2101 végső ellenő... |
|
| 2109 és 2149 -... |
|
|
| 1501 oldalkormánya |
|
| 1501 R típusú kont... |
|
| 1501 sakkmintás... |
|
| 1501 a jellegzetes... |
|
| 1501 terepfestéssel... |
|
| 1625 piros keretes... |
|
| 1922 oldalszámú... |
|
| 1922 pilótafülké... |
|
| 1922 |
|
| 2083 hajtóművének... |
|
| A 2083 számú... |
|
| 2101 Fekete Méri |
|
| Az 1. repülőszá... |
|
| R típusú felderít... |
|
| MiG-21FR fotó-... |
|
| MiG-21R müszerfala... |
|
| MiG-21FR többné... |
|
| MiG-21R szárnyvégi... |
|
|
| 1922 |
|
| 47pzpl. hímzett... |
|
| 1502 MiG-21R D tí... |
|
| 1625 felszállása... |
|
| 1701 megfigyelhető... |
|
| 1918-as MiG-21R a %... |
|